Ook in De Waal de vlag weer in top
Op 22 mei 2026 heeft de Dorpscommisie van De Waal weer een brief geschreven aan de leden van de gemeenteraad van Texel over terugplaatsing van de vlaggenmast op de kerktoren van De Waal. Lees hier de brief van de Dorpscommissie.
Guus Lange zal namens de dorpscommissie tijdens de raadscommissievergadering van woensdag 24 juni weer inspreken over het onderwerp 'Ook in De Waal de vlag weer in top'.